Wednesday, November 24, 2010

Aku Ingin Menjadi Ketua Bidadarimu...


" Aku rasa tenang dan gembira apabila mengetahui suami isteri yang soleh dan solehah akan berkahwin lagi di akhirat, Aku sangat takut jika aku tidak mampu untuk menjadi isteri solehah untuk suami sesoleh dirimu...

Jika kedudukanku tidak melayakkan aku untuk bernikah lagi denganmu, Allah SWT akan menggantikan untukmu pasangan yang jauh lebih baik.Tika itu, aku tidak layak lagi menjadi Ketua Bidadarimu...na'uzubillah..

Suamiku, andai dengan redhamu, aku layak ke sana, pasti aku akan minta dirimu bersama dan aku akan memilih untuk menjadi Ketua Bidadari untukmu...

Bingkisan ini kutulis hanya kerana aku terlalu menghargai dan mencintaimu duhai suamiku...
Terima kasih kerana menjadi IMAM untuk hidupku ini..Aku berdoa dapat bercinta lagi denganmu di Taman Firdausi..."Amin Ya Rabb!

No comments: